Thursday, February 19, 2009

Anakku tidur merajuk..

Haha, mcm kelakar je entry tu bunyi nye kan..tp yes..it really happen to my son last night..mmbuatkan umminye ni rasa sedih yg amat sgt..dah la memang berjiwa sensitif..anak plak buat mcm ni..

Critanya bermula masa Rafiq tgh ber'bf' nak tdo..cam biaselah, aku pelok dia..sambil usap2 die..pastu ake cium dahi die..pastu agaknya die x selesa aku buat mcm tu sbb ganggu die nak menyusu..so die tolak muka aku jauh2 jgn cium die lg..tp aku degil..aku cium gak..smpi satu tahap die lepaskan susu, pastu die paling badan dan terus buat2 tdo..

pastu babah die kata nmpk air mata mengalir dari mata rafiq, aku x caya, lepas aku tgk, ya..memang betol..pastu buat lembik badan..x nak bangun walau kitorg pujuk2 die..siap cebikkan bibir..aduhai anakku..jgn la buat ummi sedih mcm ni..besar sgt ke kesalahan ummi..

well guys, itulah realitinya anakku sorang nih, ,memang cukup sensitif.. umur je kecik, tp akalnya..masyaallah..setiap kehendak die walau terlewat sesaat je tunaikan, mesti dah merajuk..tp itulah juga yg jadi penawar jantung ummi selama ni..

agaknya die jadi mcm tu sbb ummi die sgt sensitif masa die dlm perut dulu kot..hehe..

2 comments:

  1. yulis, geram betul tgk anak ko senyum gembira lps dpt bf. Lasak betul si kecik tu. Gigit baru tau..hahahaha

    ReplyDelete
  2. ahah, karang dia balas gigit ko lg kuat meraung ko nnti..:)

    ReplyDelete