Tuesday, March 3, 2009

Keloids

Hatiku sungguh berdebar2..kenapa ek?

Sebabnya, ari jumaat ni 'benda alah' ni akan dibuang terus dari tubuhku. Dlm kata lain, aku perlu jalani satu minor operation supaya 'benda alah' ni x mengganggu lg hidupku in future.

Apa 'benda alah' ni? Yg dimaksudkan adalah sejenis ketumbuhan yg dinamakan keloids. Bole refer meaningnya di sini. ia telah lama bertapak di belakang cuping telinga ku sehingga saiznya dah mencapai separuh dari keseluruhan cuping telingaku. Bole kalian imagine cemana suffer aku menahan rasa semasa ia bertenggek di situ..:( Sungguh x best..

So, Jumaat ni aku akan amik cuti dan pergi ke Hospital Puteri, Jb. Kenapa jauh sgt? sebabnya di situlah terletaknya specialist dlm membuang keloids ni dan aku perlu di warded at least 1 hari utk dpt claim insurance. Oh, sungguh passionate..(sebenarnya xde maknanya aku nak guna duit sendri since dah ada insurance coverage ni).

aku adalah sgt nervous memandangkan nilah first time aku akan dibelah dan dijahit. mcm mana rasanya agaknye ek? perasaan nervous adalah sama lebih kurang dengan nervous masa nak present viva taun lepas (but still, alhamdulillah).oh Tuhan, selamatkanlah hambaMu yg kerdil ini..

doakanlah aku selamat jalani prosedur ni..dan doakan semoga keloids ni x tumbuh lagi di tmpt yg sama dan mengganggu hari2 ku lagi..amin..

No comments:

Post a Comment