Wednesday, March 11, 2009

Netball semi final..

Smalam kul 6 pm ada match netball peringkat semifinal..kitorang lawan ngan johan kumpulan sebelah (Keselamatan, pusat sukan) smpi berakhir keputusan seri (7-7) bila tamat 10 minit masa perlawanan. Sungguh sengit sekali perlawanan tersebut, di mana kedua2 lawan adalah sama kuat.

Tmbhn masa 3 minit menyaksikan kehebatan opponent yg telah membelasah kami sehingga 4-1. so, mereka layak melangkah dengan bergaya ke peringkat akhir menentang geng Canselori pada rabu ini. sementara kami hanya layak menentang geng *unknown* untuk menentukan 3rd and 4th place, juga pada Rabu ini.

As an individual, aku da cuba mengshoot sebanyak mungkin bola, walaupun ada masanya shooting itu x menjadi. Dan aku sangat rasa bersalah kepada geng seteam sekiranya bola yg melantun x masuk itu adalah angkara tangan ku. Sesungguhnya tangan yg menghayun buaian x semestinya dapat menjaringkan banyak bola..Relevan kah?

Seperti yg aku katakan sebelum ini, apa yg paling penting adalah semangat kesukanan di mana kesemua players da bermain dgn sepenuh jiwa raga. (lgpun kitorg bukanlah pemain pro). So, apapun keputusan yg berlaku pd Rabu ni, kitorg redho and STILL, akan berusaha lebih keras utk memastikan kemenangan berpihak pd kitorg. Hidup FKMP! [read: fak. kej. mekanikal dan pmbuatan].

Ok stop, nk smbung wat keja. Daa...

3 comments:

  1. walaubagaimanapun...tahniah la sbb dpt tmpt ke-4 kan netball. top 5 tuh..
    kak, jgn lupa masukkan saya dlm senarai blog list akak ek.Huhhu...
    http://ieyja.blogspot.com
    klu ada kwn2 yg lain masa kursus tu akak bg la kt saya. nnti saya add dlm list saya.
    ingat x saya ni..jiran ms blajo blog dulu..

    ReplyDelete
  2. wehh puan sri, bila nak hapdate blog..ku tunggu news update mu..hehehe

    ReplyDelete
  3. oh ieyja, ok akak lawat blog kamu..

    sorilah rin, aku update lah ni..

    ReplyDelete